Bolaget skall bedriva teknisk konsultverksamhet inom luftfartygsbranschen med reparation och underhåll av flygplan, konsultverksamhet inom industri-och transportsektorn samt därmed förenlig verksamhet.
2024-08* | 2023-08* | 2022-08* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 2 060 | 1 928 | 854 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 673 | 815 | 332 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 678 | 815 | 332 |
Årets resultat (tkr) | 536 | 647 | 263 |
Summa tillgångar (tkr) | 1 535 | 986 | 444 |
Antal anställda | 1 | 1 | 1 |
2024-08* | 2023-08* | 2022-08* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 2 060 | 1 928 | 854 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 673 | 815 | 332 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 678 | 815 | 332 |
Årets resultat (tkr) | 536 | 647 | 263 |
TILLGÅNGAR | 2024-08* | 2023-08* | 2022-08* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | |||
Omsättningstillgångar (tkr) | 1 535 | 986 | 444 |
Tillgångar (tkr) | 1 535 | 986 | 444 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2024-08* | 2023-08* | 2022-08* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 967 | 740 | 288 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | |||
Kortfristiga skulder (tkr) | 568 | 246 | 155 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 1 535 | 986 | 444 |
2024-08* | 2023-08* | 2022-08* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) | 309 |
2024-08* | 2023-08* | 2022-08* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 1 | 1 | 1 |
Omsättning per anställd (tkr) | 2 060 | 1 928 | 854 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | 32.7% | 42.3% | 38.9% |
Soliditet | 63.0% | 75.0% | 64.9% |
Kassalikviditet | 270.3% | 400.8% | 286.4% |
Bolaget skall bedriva teknisk konsultverksamhet inom luftfartygsbranschen med reparation och underhåll av flygplan, konsultverksamhet inom industri-och transportsektorn samt därmed förenlig verksamhet.